sobota, 23 lutego 2013

Hansel i Gretel: Łowcy Czarownic 3D

Hansel i Gretel: Łowcy Czarownic 3D to film, który poleciłbym ludziom nastawionym na prostą rozrywkę z dodatkami w postaci efektów 3D(niektóre były nawet fajne). Jest to historia o Jasiu i Małgosi (z niemieckiego Hansel i Gretel) opowiedziana w troszeczkę inny sposób dodając ich dalsze losy jako już tytułowi łowcy czarownic. Historia opowiedziana jest w ciekawy sposób, a film został zrealizowany tak, aby widz się nie nudził. Jak dla mnie film zasługuje na notę 7,5/10. Dlaczego tyle?
Po pierwsze przewidywalna opowieść wraz z zakończeniem i niektórymi wątkami. Po drugie niektóre elementy nijak pasujące do pokazanej krainy.
Dat broń -.-
Ogólnie idąc na ten film, szedłem z myślą o filmie w którym w ciekawy sposób zostaną ukazane losy Jasia i Małgosi oraz, że będzie to zrealizowane w fajny, widowiskowy sposób i taki film dostałem. Dużym plusem jest też aktorka grająca Gretel, którą jest Gemma Arterton, którą polubiłem już oglądając Księcia Persji.
Na koniec chciałbym zaznaczyć, że jest to moja własna, subiektywna opinia/ocena, a każdy z Was oglądając ten film może mieć inne odczucia, które z chęcią zobaczę w komentarzach do tego posta :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz