poniedziałek, 11 lutego 2013

Zaczynamy bloga!

Hej, z tej strony Hogaty, a to jest mój blog poświęcony zwykłym jak i niezwykłym dniom życia codziennego.
Na starcie chciałbym zaznaczyć, że posiadam kanał na youtube na którym to prowadzę tzw. "zagrajmy w" z przeróżnych gier(najwięcej związanych z serią Grand Theft Auto).
Mój kanał, TheHogaty
Oprócz tego tworzę, od czasu do czasu, interaktywne mini-gry na bazie Minecrafta, który służy mi głównie jako narzędzie do przedstawienia jakiejś historii.

Główna historia obija się o krainę Allenhelm, którą wymyśliłem na potrzeby tych filmów i która żyje już własnym życiem w mojej głowie ;).
Myślę, że na wstęp to wystarczy, a reszty dowiecie się w trakcie czytania tego bloga.
Serdecznie zapraszam do komentowania oraz zostawiania swoich sugestii dotyczących tego bloga.

Hogaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz